• (Android) The Secret Society: Gizem hile kodu sınırsız hepsi

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ The Secret Society: Gizem ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ The Secret Society: Gizem IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hile kodu sınırsız hepsi ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ The Secret Society: Gizem 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Save the Masters Arkade lrnl

    The Secret Society: Mystery הרפתקאות dgz

    Sürekli oyun süresine sahip olmak istiyorsanız harika bir oyun. Ona 4 yıldız verdim çünkü bazen haftalık görevde size verdiği zorlukları bitirmeyi zorlaştıran bir noktaya gidiyor.

    5 yıldız derecemi 2 yıldız olarak değiştirmem gerekiyor. Bu oyunu kesinlikle sevmeme rağmen, Son zamanlarda ilerlemem kaydedilmiyor. Fotoğrafları araştıracağım ve bulduğum öğelerim uygulamayı bir sonraki açışımda gitmiş olacak. İlk başta 1 seferlik bir aksaklık olduğunu düşünmüştüm ama bir ay sonra şimdi olmaya devam ediyor. Zor kazanılan paramı bu oyuna sadece ilerlemem silinsin diye koydum. Bunu düzeltin yoksa ödeme yapan bir müşterinizi kaybedersiniz. Sade ve basit.

    Bir süredir bu oyunu oynuyorum. Geçen ay boyunca daha az oynamaya devam ettim ve silmeyi düşünüyorum. Bazı odaları güncellediler ve yeni arama öğeleri korkunç (bu yüzden buna kıyasla diğer uygulamaları güncelledim ve sildim).Ayrıca artık tatil etkinliğinde bile ihtiyacınız olanı almak zorlaşıyor. Sadece çok para harcarsan gelişen bir oyuna para harcamayı reddediyorum.

    Kusursuz!

    The Secret Society: Mystery הרפתקאות dgz

    Oyunun hangi bölümlerini oynarsanız oynayın, hep aynı şeyleri topluyorsunuz ve asla ilerleyemiyorsunuz. Bu oyuna uzun zamandır sahiptim ama hepsini değiştirdiler. eskiden çok eğlenceliydi ama artık çok sıkıcı bir oyun o yüzden vazgeçtim.

    BU ÇOK HEYECAN VERİCİ VE ÇOK EĞLENCELİ BİR OYUN!

    Seviyorum ama Gem Match oyunundan ve oyunun ona bağımlılığından nefret ediyorum. Mücevher eşleşmesi değil, bir bulma nesneleri oyunu!

    oyun güzel ama enerji olayi bayiyor

    Stres iyi geliyo


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :